دانلود فیلم سینمایی مزرعه پدری

منتشرشده توسط مدیر سایت در تاریخ

مزرعه پدری

مزرعه پدری

فیلم دیگری از رسول ملاقلی‌پور که در ادامه رویکرد متافیزیکی کارگردان در نمایش جنگ تحمیلی و دهشت‌ها و فجایعش قرار می‌گیرد و همان مسیری را می‌رود که پیشتر «سفر به چزابه» و «هیوا» رفته بود. در اینجا هم شاهد سفری ذهنی هستیم. سرباز دیروز جنگ، امروز به همراه خانواده‌اش پا به جغرافیایی می‌گذارد که پیش‌تر در آنجا جنگیده بوده است. به واسطه این حضور مجدد در جغرافیا، سرباز یاد روزهای جنگ می‌افتد و فیلم به فلاش‌بک‌هایی از جنگ نقب می‌زند که از نیمه فیلم آنقدر سنگین می‌شوند که زمان حال را از میان می‌برد و جنگ را تبدیل به زمان حال فیلم می‌کند.

در کل فیلم سرباز در تقلای اینست که در کنار خانواده‌اش و به شکل خاص همسر و فرزندش باشد و مادام به دنبال لحظه‌ای آرمیدن در کنار آن‌هاست. فیلم که روبه پایان می‌رود تماشاگر متوجه می‌شود که این خانواده، در همان سال‌های جنگ از دست رفته است و سرباز مدت‌هاست که همسر و فرزندش را از دست داده است و شهید شده‌اند. تماشاگر درمی‌یابد که این سفری ذهنی است تا قهرمان خانواده‌اش را در ذهن خود بازیابد. به جرات می‌توان «مزرعه پدری» را مهم‌ترین فیلم ضد جنگ سینمای دفاع مقدس ایران دانست که در کنار نمایش دلاوری‌ها و رشادت‌های سربازان و عواطف و خواستگاه انسانی‌شان، دهشت و میل ویرانگر جنگ به گرفتن مال‌ها و جان‌ها را به نمایش می‌گذارد و در برابر جنگ، بر انسان و زندگی نقطه تاکید می‌گذارد.

 

[av_button label=’دانلود فیلم’ link=’manually,https://hw2.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/1a6c0cf42fb9d1f9597bc383489621a916983069-480p__91855.mp4′ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue80d’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.